Getting Things Done in Excel

Een Getting Things Done systeem in Excel

Wij hebben een Excel spreadsheet voor je ontwikkeld waarin je vrij eenvoudig je Getting Things Done systeem kunt bijhouden.

Op de eerste tab van de spreadsheet vind je instructies en ook de andere tabs zijn voorzien van tips om het systeem goed bij te houden.

Je kunt de spreadsheet hier downloaden: GTD in Excel

Veel plezier ermee!

Mocht je later toch over willen stappen naar Outlook, kijk dan eens naar onze training GTD in de Praktijk

Schrijf je in voor onze Tweewekelijkse artikelen

En ontvang direct onze gratis whitepaper met 5 inzichten en 5 tips voor werken met meer focus! Je ontvangt na je inschrijving elke twee weken slimme tips over hoe je productiever kunt werken. Daarnaast houden we je ook op de hoogte van ons aanbod en leuke acties.

 Schrijf je in en sluit je aan bij ruim 35.000 anderen!

Feedback geven op onze website?

Heb je ideeën, opmerkingen of suggesties over onze website? Laat het ons weten! Vul hieronder je e-mailadres in zodat we je eventueel kunnen benaderen als we meer vragen hebben.